Історія нашої школи!

З середини ХVІІІ століття в селі Тулиголове діяла трьохкласна церковно - парафіяльна школа.

1913 р. – школа стає чотирьохкласною світською. 1932 р. – реорганізація школи у семирічку, а з 1960 – у восьмирічку.1977 рік – збудоване нове двоповерхове приміщення школи на 480 учнівські місця. Школа одержала статус середньої.

такою школа була колись

Церковно - парафіяльна школа спочатку діяла у хаті дяка. Пізніше – у окремому приміщенні, яке на початку ХХ століття було старим і тісним, бо окрім трьох класів була учительська кімната та квартира учителя.

У селі на той час нараховувалося 750 дворів. Дітей шкільного віку було близько 300. Із них лише до 70 (в основному хлопчики) відвідувало школу. В класах висіли портрети царя та ікони. Завідував школою син поміщика – Леонов Павло Васильович.

Головним учителем у 1911–1913рр. був піп Фененко Андрій Іванович.

Пізніше вчителями школи були Тиморова – дружина поміщика Тиморова Федора Порфировича та Солохненко. Євгенія Григорівна, про яких з дуже великою вдячністю згадували їх учні 20-30рр. XXст.

У 1913році в селі на кошти земства була збудована та почала діяти нова школа на чотири класи.

У 1923–1924рр. школа почала перебудо-вуватися на новий лад. Директором школи був призначений Щербина Федір Іванович, вмілий і вимогливий керівник, який очолював її до і після війни. Приміщення семирічної школи було цегляним великим і просторим. Почала діяти шкільна бібліотека. Серед досвідчених вчителів цього періоду згадуються Шепетун Віталій Гаврилович та Коваленко Степан Йосипович.

1920–1924рр. в школі навчався Меншун Григорій Іванович – Герой Радянського Союзу, якому присвоєно це звання за вміле керівництво батальйоном, особисту хоробрість і мужність, виявлені під час форсування Дніпра у період Великої Вітчизняної війни 1941–1945рр.

З вересня 1941 року Тулиголове окупували фашисти. Трагічні сторінки окупації торкнулися історії села. 177 жителів було насильно вивезено на роботи до Німеччини. 421 односельчанин воював на фронтах, 286 – віддали життя за свободу і незалежність Батьківщини. Під час війни директором школи був Б.І. Ковальчук. В післявоєнний період (50–60 роки) школу знову очолив, прийшовши з фронту, Щербина Ф.І.

В цей час приміщення школи було добудоване. З 1960р. вона була реорганізована у восьмирічну. Вчителями, вмілими наставниками дитячих колективів були: Тюльпа Н.Д., Тюльпа В.Г., Неменша Є.В., Кирик Г.О., Захлєбаєва А.Є., Федченко Н.М., Горохова Л.О., Степанок Н.П.. В цей час у неповній школі навчалось 480 учнів.

учні школи в післявоєнні роки

У післявоєнні роки спочатку у семирічці, а потім і у восьмирічці на посаді деректора в різні роки працювали: Балика С.П., Неменша Є.В., Стремоухов В.І., Божок В. М., Капець П.Ф., Левченко Є.І..

В 1977 році стало до ладу приміщення нової двоповерхової будівлі школи на 464 учнівські місця, і тоді ж школа отримала статус середньої.

Керівником навчального закладу під час будівництва був ветеран Великої Вітчизняної війни Поправко Володимир Васильович, вчитель математики, вимогливий керівник.

Директорами середньої школи в цей час були:

Поправко В.В. – 1975- 1978 рр.

Федченко А.М. – 1978- 1981 рр.

Меншун А.Г. – 1981-1985 рр.

Лозовська Л.Ф. – 1985 – 2005 рр.

Свою любов, мудрість і знання передавали дітям ветерани педагогічної праці: Троценко Г.М., Боровикова О.О., Котлубай Н.В., Хоця К.А., Меншун Г.І., Либець Г.І., Хоменко М.І., Олексієнко Л.Ю., Сердюк М.В..

У зв’язку з переходом школи на статус середньої у кінці 80-х на початку 90-х років XX ст. педколектив школи був поповнений молодою когортою вчителів: математики: Березна О.Г., Петрусенко А.М.; трудового навчання: Лубенець М.Й., Ткаченко В.К., Лозовський П.В.; хімії – Вашук Н.Я.; вчителів початкових класів: Зайнуліна Н.Н., Калюжна Н.Т., Калюжний М.Г., Матюха І.В., Ткаченко В.А., Гена Г.І.; історії: Лозовська Л.Ф., Ткаченко Н.В.; фізики – Руденко Т.В.; української мови та літератури: Самоброд В.М., Грищенко Л.В., Рой О.Г.; зарубіжної літератури: Кирик В.М., Клок І.Г., Калюжна Н.В.; фізкультури – Мова М.М.; англійської мови – Рой А.М.; музики – Литвинов П.І..

На початку ХХІ ст. пріоритетними напрямками діяльності школи є забезпечення всебічного розвитку особистості шляхом навчання та виховання, які грунтуються на загальнолюдських цінностях, принципах науковості, світського характеру освіти, політкультурності, системної демократії, громадської свідомості, взаємоповаги в інтересах людини, родини, суспільства, держави.

Педагогічні кадри

У школі працює 21 педагогів з вищою педагогічною освітою.

Вчителів-методистів – 1: Лозовська Л. Ф.

Відмінників освіти – 3: Лозовська Л.Ф.

Вища категорія – 7

І категорія – 7

ІІ категорія – 4

Спеціаліст – 3

Рой Алла Миколаївна

Очолюють школу – директор школи Рой А.М. заступник з навчально-виховної роботи Калюжна Н.В.

У школі функціонують 10 класів, у яких навчається 70 учнів. З 1986 року школа почала приймати на навчання дітей 6-річного віку. Тут створено оптимальні умови продуктивної праці вчителів та учнів. Обладнано 4 класні кімнати для учнів 1–4 класів, ігрову, спальну кімнати для шестирічок, 11 навчальних кабінетів, майстерню, кабінет професійного навчання, спортивний зал, бібліотеку, їдальню на 130 місць.

В школі є 3 компютерні класи. 3 інтерактивні дошки, переносна мультимедійна дошка, 3 проектора, 2 ноутбуки,

профорієнтаційний термінал, інтернет із можливостями для самоосвіти та дистанційного навчання.

оснащенний компютерний клас

Педагогічний колектив працює над оновленням змісту навчання і виховання, застосовуючи інноваційні форми та методи. У навчальний план з варіативної частини введено курси валеології, основ економічних знань, основ вибору професій.

Особливу увагу дирекція школи приділяє питанням організації змістовної навчально-виховної роботи в початковій ланці освіти, як основі всієї навчально-виховної роботи школи та питанням наступності у навчанні, реалізації принципів індивідуалізації та демократизації навчального процесу.

В початкових класах введений новий навчальний курс: "Цікава економіка", яку викладає Калюжна Н.В..,

Значну допомогу у розв’язанні поставлених питань надають учнівські органи самоврядування, зокрема учнівська рада, до якої входять 6 комісій: навчальна, дисципліни і правопорядку, милосердя, санітарна, по збереженню підручників і шкільного майна, спортивна.

Серед учнів 1 – 4 класів проводиться гра – подорож „Подоляночка”.

Діти вивчають свій рідний край, історичний шлях „Ой роде наш красний, роде наш прекрасний”.

Діти віком від 6 до 14 років мандрують до криниць надбань доброти, турботи, поваги, знань і змагань.

Компютерний клас

Кожного року ряди педагогічних кадрів поповнюють молоді спеціалісти і навчальний заклад має змогу забезпечити їх житлом (маємо двоповерховий будинок для вчителів). Щороку в школі проводяться творчі звіти вчителів, відкриті уроки, методичні декади, педагогічна виставка «Я атестуюсь».Колектив

На базі школи проходять районні та обласні семінари.Проведення семінарів на базі школи

Активна, цілеспрямована організація навчально – виховного процесу в школі дає свої результати:

- всі діти охоплені загальною середньою освітою;

- 40 % учнів щорічно вступають до ВНЗ ІІІ – ІV рівня акредитації;

- 50 % учнів до І – ІІ рівня акредитації;

- 100 % підтверджують свої знання при вступі до вузів.

На сучасному етапі розвитку суспільства педагогічний колектив нашої школи, усвідомлюючи роль і значення виховної роботи виходить із таких позицій:

- школа – навчальний заклад, який повинен відповідати потребам і умовам сучасного стану і розвитку України;

- школа має бути конкурентоздатною і престижною, що можливо лише в режимі неперервного розвитку і творчого пошуку передових технологій.

Вирішуючи ці завдання, Тулиголівська школа забезпечує різні види діяльності в широкому спектрі позакласної сфери – гуртковій, спортивній, інтелектуальній, художньо-естетичній роботі, сприяючи розвитку і самовизначенню особистості дитини.

Кожна школа, як і людина, має своє обличчя, характер, свої погляди на те чи інше явище. Сільська школа – це одна родина, де всі учні добре знають одне одного, постійно спілкуються, разом готують і проводять свята.Заходи дітей

Вчитися і здобувати знання – одна з одвічних людських потреб, що спонукає до невтомного пошуку злету думки і напруженої праці, виводить цивілізацію на нові рубежі суспільного та інноваційного розвитку.

Особливу увагу дирекція школи приділяє питанням організації змістовної навчально - виховної роботи школи та питанням наступності у навчанні, реалізації принципів індивідуалізації та демократизації навчального процесу.

Значну допомогу в розв¢язанні поставлених завдань надають учнівські органи самоврядування, зокрема учнівська Рада, до якої входять 6 комісій: навчальна, дисципліни і правопорядку, милосердя, санітарна, по збереженню підручників та шкільного майна, спортивна. Акції

Кiлькiсть переглядiв: 385

Коментарi